شاهد بث مباشر جديد لـ محمد حسنى الذي أبرم النار فى نفسه فى التحرير قبل الحادث
شاهد بث مباشر جديد لـ محمد حسنى الذي أبرم النار فى نفسه فى التحرير قبل الحادث

تدوال علي مواقع التواصل الاجتماعي فيس بوك حول موضوع الرجل المشهور بواقعه في ميدان التحرير والذي أغضب الكثير علي مواقع السوشيال ميديا وذكر في الفيديو قبل فعل ذلك أنه تعرض للظلم من جهه معينه ولم يذكر السبب خلاف كلمات مثل حسبي الله ونعم الوكيل ويهتف ويقول أه. ...

اليوم ظهر فيديو جديد لنفس الرجل في بث مباشر علي الفيس بوك وهو يتحدث لشخص أخر ويوجد حوار كامل عن ترتيب لهذا الحديث المفجع ليتضامن مع الكثير في جمهوريه مصر العربية ويشعل فتيل القلق والتوتر بين الشعب والحكومة ولكن دائما ما يفسد عليهم ويفضح سرهم.
 
والحوار كما جاء في الفيديو بين شخص يدعي صابر الذي قام بأبرام النار في نفسه وهذا الكلام قبل الحادث  وشخص اخر في اول الفيديو ""يضحكون هههههه ربنا يصلح حالنا وحالي الجميع  ونتبشر خير بأذن الله ""ويرد عليه ""ان شاء الله وربنا يحميك يا استاذ صابر ومن النهارده للعشا ربنا يجعل لينا مخرج ويخرج. والبث ده يكون راح لواحد في قلبه خير انه يحرك بيه المشهد أن شاء الله وهيطلع أن شاء الله يرد علية"" يارب يارب "" هيا مش هتطلع الا بشرارة يا بية رد علية الشرره متجيش لما نقعد انا وانت نتكلم الشرارة مش هتجي وهما قاعدين وهما قاعدين في بيتهم الشرارة مش هتجي الا لما نتحرك الشرارة مش هتجي الا لما العالم عاطف هيطلع  الشرارة مش هتجي الا لما يعرفو اننا ناس  بتتحرك لازم"" يرد علية "" أن شاء الله " مفيش حد قاعد فية بيته يارب يارب  بقالنا مية سنه بنقول يارب ليرد علية "" أن عدتم عدنا يا فندم "" يرد علية الاخر أن شاء الله يا محمد وربنا يبارك فيك ويحفظك يارب من كل شر يرد علية محمد"" يارب يارب"" يرد عليه متشكرين جداً علي المدخلة السعيدة وربنا يحميك يارب يرد عليه محمد ربنا يصلح حالنا وحالكم يارب ويصلح حال الامه جميعاً يرد عليه الاخر ""يارب"" السلام عليكم يرد عليه وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ويغلق البث علي ذلك.